Kam pasiūlymas skirtas: Serveriui;
Kuo šį idėja bus naudinga: Bus sutvarkytas „vergavimas“, efektyviai sumažins nepatenkintų žaidėjų skaičių ir padarys PVP įdomesnį;
Detalesnis pasiūlymo aprašymas: Sakykim,
X žaidėjas kovoja su Y priešininku.
X žaidėjas laimi kovą prieš Y priešininką, likdamas su 1 gyvybe.
Z žaidėjas, žinodamas, kad X žaidėjas turi mažai gyvybių, nužudo jį.
Ši problema bus išspręsta tokiu būdu, kad kai X žaidėjas nužudys Y priešininką, bus pagydytas iki pilnų gyvybių, todėl Z žaidėjui nepavyks greitai nužudyti X žaidėjo.:) EDIT: Bus svarstomas pagydymas iki pilnų/pusės gyvybių arba 2-3 sek. nemirtingumas, kad žaidėjas spėtų pats pasigydyti arba išeiti iš pvp. x)
Tikiuosi supratot šį paaiškinimą, pateikit savo nuomonę.:)